zondag 1 mei 2011

Zinken cowboybad en andere zinken artikelen

Zinken cowboybad en andere zinken artikelen op de foto ziet u achteraan een cowboybad. Dit is ons laatste exemplaar en kost ¤ 75,--. Verder staan er diverse zinken kuipen, emmers enz aan verschillende prijzen (vanaf 5 euro) en zoals u ziet is alles op de foto waterdichtPrijzen zijn afhaalprijzen, verpakkings- en verzendkosten zijn voor de koper. Ben je het niet eens met de vraagprijs doe dan een serieus bod, dan valt er altijd over te praten. Ik ben geen goudzoeker, maar ik ben ook niet van plan mijn spullen compleet gratis weg te geven.Graag vóórdat u langskomt een afspraak maken via gsmnr. 0498-500 445, dan weet u zeker dat ik er ben.Kijk ook eens naar mijn andere advertenties. Directe link: http://shop.kapaza.be/buiten
meer info


Geen opmerkingen: