zaterdag 22 oktober 2011

ik biedt 2 nieuwe meerstandentuinstoelen aan van het merk jardin,type corfu,in het donkerblauw. deze waren gekocht als aanvulling op onze tuinset,maar bij het uitpakken bleek het het verkeerde model te zijn. ze zijn dus niet gebruikt. aankoopprijs was 50 euro voor de 2. ze mogen weg aan 40 euro.alle artikelen die ik aanbiedt kunnen ook geruild worden. ik zoek nog vanalles. kijk daarom ook eens zeker bij mijn andere zoekertjes voor eventuele ruilvoorstellen. ik ben wel enkel geintereseerd in artikelen die in perfecte staat zijn,dus zonder beschadigingen of defecten. bij elk artikel dat ik aanbiedt van een bepaalde rubriek staat ook bij wat ik nog zoek van dezelfde rubriek. ik wil ook artikelen van verschillende rubrieken met elkaar ruilen. het totaalpakket van de te ruilen artikelen dient wel over dezelfde verkoopswaarde te beschikken,eventueel aan te tonen met een aankoopbewijs of via opzoeking. DE NIEUWPRIJS IS NIET HETZELFDE ALS DE (OCCASIE)VERKOOPPRIJS! indien de verkoopswaarde niet overeen komt is een bespreking van opleg langs uw of mijn kant ook mogelijk. ruilen gebeurt bij mijn thuis. indien u verderaf woont kan eventueel een ontmoetingsplaats besproken worden afhankelijk van over welke artikelen het gaat. via verzending ruilen kan ook voor artikelen die dit toelaten,maar dan verzendt u uw artikel wel eerst. doe maar een voorstel,misschien komen we wel tot een akkoord.ik zoek: -een elektrische graskantenmaaier/draadstrimmer van het merk bosch. andere merken heb ik geen interesse in. een compact en licht model dat automatisch draad bij geeft,eventueel met extra bobijntjes. deze moet ook nieuw zijn,of maximum enkele maanden oud,met aankoopbewijs van een winkel die niet overdreven ver gelegen is voor de garantie.moest je geintereseerd zijn aarzel dan niet om me te contacteren. je mag ook een bod plaatsen,maar wel enkel ernstige biedingen aub. moest je nog een vraag hebben mag je me gerust een mailtje sturen. ik antwoordt zo spoedig mogelijk terug. mvg Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopievan deze reactie Contacteer de verkoper Toon alle zoekertjes van Kenny Kenny: - Je zoekertje beheren Zoekertje doorsturen: Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) Wachten Deel dit zoekertje Facebook Twitter Misbruik melden Zoekertjesnummer: 60096708 Zoekertje bewaren Sluiten   Wat is er mis met dit zoekertje?

Zoekertje bewaard in Favorieten Laatst bekeken zoekertjesGerelateerde zoekertjes Haagbeuk GRATIS af te halen HE... Gemoffelde hekwerk in perfecte... 2.000 € Gasvuur (gasbek) Zwarte waterslang Industrieel honda zitmaaier 45... Zakelijk adverteren

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Blog Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/tuin"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '4', '', '2060', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: